Saquella kava

Dobra Kava

Saquella kavaSaquella kava se više od stotinu godina maestralno posvećuje umjetnosti proizvodnje talijanskog espressa u stalnoj potrazi za savršenstvom.

Ta se potraga manifestira u pažljivom izboru sirovina i upotrebi najnovijih tehnoloških dostignuća u svim stadijima proizvodnje i distribucije.

Čak i kada istraživanja dovode do novih oblika proizvodnje i upotrebe, kakav je inovativan Saquella POD sistem, najvažniji cilj Saquella kave ipak ostaje isti kao i prije 100 godina.

Misija

Filozofija tvrtke jest kvaliteta, utemeljena na stogodišnjem iskustvu, tako da i danas ta temeljna vrijednost inspirira svaku izabranu strategiju.

Kvaliteta se traži i postiže u svim stadijima proizvodnog procesa: od pažljive selekcije zrna, preko opreznog prženja i precizne kompozicije mješavina, sve do izbora najinovativnijih sistema pakiranja.

Kao što kaže Enrico Saquella:

”Iza stvarno dobre šalice kave leži kvaliteta sirovine, ne samo odabir između Arabice i Robuste, već i druge karakteristike kave: cjelovitost zrna, prirodna svojstva, postotak masnoća i ulja, temperatura na kojoj su pripremani. Ne kupujemo kavu na slijepo. Odabiremo je pažljivom provjerom svake pošiljke, kušanjem i laboratorijskim testovima.”

Povijest

1865. Clemente Saquella u Abruzzu započinje trgovati začinima i proizvodima iz kolonija: čajem, ječmom, kakaom različite kvalitete i porijekla.

Isprva je mladi Clemente putovao između Chietija i Napulja, tada glavnog grada Italije, gdje je pohranjivao proizvode koji se nisu mogli naći na lokalnoj tržnici. Potom je, zajedno sa svojim bratom, otvorio skladište u Chetiju kako bi tamo prodavao. To potvrđuju arhivski dokumenti o registraciji tvrtke ”Antonio i Clemente Saquella”.

1912. U svibnju, Luigi i Alfonso Saquella u partnerstvu osnivaju trgovačku tvrtku želeći nastaviti trgovački zanat svoga oca. U sjećanje na njihovog poštovanog oca, tvrtka nastavlja poslovati pod imenom ”Clemente Saquella”.

1930. Tvrtka se nalazi na prekretnici. U tom je periodu došlo do izuzetnog rasta imovine koja je dosegla neto vrijednost od točno 103 000 lira. Arnaldo Saquella, zajedno sa svojom braćom Mariom i Giovannijem, postepeno donosi odluku da bi bilo isplativo koncentrirati se na espresso kavu.

1945. Za vrijeme rata, trgovina se prekida. Zahvaljujući liberalizaciji distribucije hrane, ponovo je uspostavljena 1945. sa obnovljenim žarom. Tvrtka ”Clemente Saquella”, sa Arnaldom Saquellom na čelu, otvorila je tvornicu koju je opremila sa jednim od prvih strojeva za mljevenje kave Vittoria od 25 kg. Nakon nekoliko mjeseci, ti su strojevi zamijenjeni strojevima Farina koji su pržili po 120 kg kave. Uspjeh je odmah uslijedio, a trgovina se proširila na okolne regije: Lazio, Marche, Umriju i Campaniu.

1948. Prvi paketi od 10 i 30 kg pakirani su u papir otporan na masnoću prekriven tkaninom sa natpisom ”Saquella pržena barska kava”. Kava Brazil u paketima od 100 grama umotanima u voštani karton prodavala se na tržnicama u Laziu i Umbriji.

1955. Zahvaljujući snažnom porastu, 1955. dosegnuta je količina od 3 500 000 kg kave. Ponuda proizvoda se proširila i prve mješavine su proizvedene: Bar Franca, Bar Sud, Spazial, Extra, Ancona, Lodi, Bianca, Victor u pakiranjima od po 5 i 10 kila.

1958. Širi se područje prodaje i otvaraju se nova skladišta: Ferrara, Lecce, Benvento, Rome, Cava dei Tirreni, Campobasso, Avezzano, Foggia, Bari, Macerata, Ancona, Rimini, Perugia, Terni, Firenca kako bi se u potpunosti zadovoljila rastuća potreba za prženom kavom.

1968. Porasla je kvantiteta i uspostavljena je prodajna mreža sa 38 agenata. Količina je prelazila 4 000 000 kg.

1969. Osnovana je nova tvrtka pod nazivom ”Luigi & Enrico Saguella S.n.c.” Upravu su preuzela braća, unuci osnivača, Arnaldovi sinovi, koji su godinama surađivali s tvrtkom.

1971. Uredi nove tvrtke otvoreni su na 11 000 metara kvadratnih u industrijskom području Pescare.

1972. Pomak prema internacionalizaciji marke Saquella napravljen je distribucijom espressa u Kanadi i u nekoliko evropskih zemalja.

1988. Saquella kava organizirano distribuira nove linije.

1997. Osnovana je njemačka podružnica Saquelle kako bi se odgovorilo na potražnju i nužnost za većim ulaskom proizvoda na njemačko tržište.

1999. Tvrtka je uzela ime ”Saquella 1856” i postala je dioničko društvo.

Danas

U Saquelli nikada nismo prekinuli obiteljsku tradiciju. Obitelj još i danas vodi tvrtku, i profitira na dubokom poznavanju proizvoda i tržišta.

Svi članovi Saquella obitelji od malih su nogu upoznati sa kulturom espressa i umjetnošću pečenja kave visoko specijaliziranim metodama. Formule i tajni recept klasičnih mješavina prenosi se s generacije na generaciju.

Pored bogate tradicije, sadašnjost je posvećena istraživanju vezanom uz nove proizvode i tajne zanata koje ljubomorno čuva cijela obitelj.

Tvrtka Saquella nalazi se u Pescari. Područje koje se prostire na 11 000 četvornih metara od kojih je 5 000 pokriveno, opremljeno je sofisticiranom opremom visoke tehnologije koja
su-postoji sa stogodišnjim iskustvom.

Saquella kava jedna je od nekoliko talijanskih tvrtki koje imaju vlastito skladište na mjestu gdje se vrši proizvodnja, čime se omogućava ”apsolutni standard” kontrole vreća kave koje se nabavljaju iz cijelog svijeta.

Više od 20 vrsta sirove kave miješaju i pakiraju suvremeni strojevi kako bi se zadovoljila velika i raznovrsna potražnja na internacionalnom tržištu.

Kada se proizvod zapakira i pripremi za distribuciju, Saquella provodi daljnje testove kvalitete, bazirane na uzimanju uzoraka, kako bi se provjerile sve karakteristike zapakirane kave: težina, materijal, protupovratni ventili i procedure pakiranja.

Velika prisutnost Saquella kave u najboljim barovima i restoranima u Italiji, kao i u lancima supermarketa i tradicionalnim maloprodajnim dućanima, čini Saquella kavu vodećom talijanskom pržionicom kave – osobito u središnjoj Italji.

Internacionalizacija Saquella kave počela je 70-tih.

Danas se Saquella kava ponosi solidnim stranim tržištem koje osigurava 50% proizvodnje, zahvaljujući izvrsnoj trgovini sa više od 40 zemalja.

Saquella kava | Ponuda | Kontakt | Izjava o privatnosti